توجه داشته باشید:

بر خلاف YouTube ، جایی که شما برای تبلیغات با نرخی که توسط Google تصمیم گرفته شده است ، در صفحه فیلم ها و کانال خود به فروش می رسانید ، اینستاگرام کاربران خود را برای اجرای تبلیغات روی عکسهای ارسال شده خود جبران نمی کند. اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، بنابراین تبلیغات فیس بوک را در پست های افراد قرار می دهد به همین ترتیب ، تأثیرگذار و مارک های اینستاگرام در صورت انتخاب همکاری با یکدیگر ، واسطه ای ندارند و یا نرخ مشخصی را تعیین می کنند. مارک ها با تأثیر گذاران معامله می کنند و بسته به شرایط ، نرخ ها می توانند به میزان قابل توجهی متفاوت باشند. با این وجود ، تقریباً در همه موارد ، یک چیز سازگار است - اگر هم نرخ تعامل بالایی داشته باشند و هم تعداد بالایی از پیروان ، آنفولانزا ها بیشتر می شوند. برندها آموخته اند که شما به راحتی می توانید دنبال کننده هایی را خریداری کنید که هیچ کس برای آنها هیچ ارزش عملی ندارد. از این رو آنها به مراتب بیشتر علاقه مند هستند که شما پیروان اصلی داشته باشید ، کسانی که با پست های شما تعامل دارند.

در مقایسه با سایر کانال های رسانه های اجتماعی ، حساب های اینستاگرام سطح تعامل نسبتاً بالایی دارند. به عنوان مثال ، متوسط ​​کاربر فیس بوک یا توییتر میزان تعامل آنها فقط 0.5 - 1.0٪ است. هرچند که متوسط ​​حساب اینستاگرام میزان تعامل آن 3٪ است. هر میزان درگیری بالاتر از این ، همراه با تعداد زیادی از پیروان ، نشان می دهد که شما در بین همسالان خود تأثیرگذار هستید. برآوردگر درآمد اینستاگرام ما این فاکتورها را در نظر می گیرد. ما به میانگین میانگین درگیری های پست های اینستاگرام شما نگاه می کنیم (نامزدی در لایک و نظر در مورد پست های شما). مثال: اگر نرخ نامزدی شما کمتر از 8٪ و کمتر از 1000 دنبال کننده دارید ، می توانید انتظار داشته باشید که از مارک های تجاری نسبت به آن دسته از تأثیرگذارانی که بیش از میانگین نرخ نامزدی در پست های خود هستند ، پرداخت کمتری دریافت کنید. همچنین در نمودار فوق میانگین نرخ درگیری را براساس تعداد دنبال کنندگان مشاهده کنید.

از دیدگاه یک برند ، طاقچه نیز تفاوت می کند. به عنوان مثال ، شرکت های مد خیلی بیشتر از شرکت هایی که لوازم جانبی حمام را می فروشند ، با تأثیرگذارترین نام کار می کنند و مشاغل نیز بودجه خود را تعیین می کنند.

روز موعود ، ,های ,اینستاگرام ,نرخ ,پست ,تعامل ,پست های ,که شما ,می کنند ,داشته باشید ,فیس بوک ,توجه داشته باشیدمنبع

از ماشین حساب سود اینستاگرام ما استفاده کنید!

آنچه تعیین می کند ارزش یک پست چیست

ماشین حساب سود سودمند اینستاگرام

بازاریابی وابسته

پست های حمایت شده

رشد حساب کاربری اینستاگرام خود [ژنراتور رایگان اینستاگرام هشتگ]

میکرو آنفلوآنزا در مقابل ماشین حساب نامزدی نامزد

مشخصات

آخرین جستجو ها

واندرز فارسی | جهان عجایب آشنایی با کسب و کارها و تبلیغات نتی الان بخر تحویل بگیر naslebartar لونه گریتینگ و کف پله فلزی آپشن خودرو | دنیای آپشن خرید و فروش خرما باکیفیت مبل و دکوراسیون برتر trangthuy0066