بازاریابی وابسته
دقیقاً همانطور که یک وبلاگ نویس می تواند یک محصول وابسته را در وبلاگ خود تبلیغ کند ، یک اینستاگرام می تواند یک محصول وابسته را در پست های خود تبلیغ کند. شما می توانید با سایتی مانند Shareasale کار کنید تا محصولات مناسبی برای تبلیغ پیدا کنید.
البته ، مانند همه بازاریابی های تأثیرگذار ، این تنها در صورتی موثر خواهد بود که محصولی که شما تبلیغ می کنید به خوبی با طرفدارانتان متناسب باشد. اگر به نظر می رسد صرفاً تبلیغی برای کالای بدون اتصال است ، پیروان شما تحت تأثیر قرار نمی گیرند و پیوند را دنبال نمی کنند. آنها حتی ممکن است شما را در اعتراض از یادگار بروند.
یکی از مشکلات فنی در زمینه بازاریابی وابسته در اینستاگرام این است که شما عکس ها را به اشتراک می گذارید - نه پیوند. یک راه حل این امر این است که پیوند وابسته (که ابتدا باید از طریق یک اتصال کوتاه کوتاه در آن قرار دهید) را در زیرنویس های عکس خود وارد کنید.