آنچه تعیین می کند ارزش یک پست چیست

سه عامل اصلی وجود دارد که تعیین می کند یک پست اینستاگرامی چقدر ارزش دارد. اولین مورد اندازه مخاطب است ، دومی نوع محتوای به اشتراک گذاشته شده و طول کمپین است.
1. اندازه مخاطبان

تأثیر گذاران اینستاگرام را می توان با توجه به اندازه موارد زیر به 5 ردیف تقسیم کرد. این ردیف ها عبارتند از: نانو ، میکرو ، میانه لایه ، ماکرو ، مگا. تأثیر گذاران نانو معمولاً بین 1000 تا 5000 دنبال کننده دارند ، ریزنمونه ها بین 5000-20000 ، Mid Tiers بین 20K و 100K ، ماکروها بین 100K و 1M هستند و مگا تأثیرگذار بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارند.

این اصل اول بسیار ساده است. هرچه دنبال کننده اینستاگرام شما بیشتر باشد ، درآمد بالقوه شما در هر پست بیشتر می شود. در نظر بگیرید که یک مارک مد به مگان فاکس و خلو کارداشیان نزدیک می شود تا برای یک محصول مد جدید شریک زندگی شوند. مگان فاکس 7M دنبال کننده دارد ، در حالی که Khloe Kardashian 100M است. نزدیک به 22 برابر پیروان بیشتر از موارد فوق. در این حالت ، Khloe Kardashian می تواند هزینه بیشتری برای پست اینستاگرام خود بپردازد ، زیرا او به مخاطبان بیشتری دسترسی دارد.

یکی دیگر از مهمترین فاکتورهایی که باید در نظر بگیریم این است که بسیاری از پیروان همیشه به تعامل تبدیل نمی شوند. ممکن است دو تأثیرگذار از نظر تعداد پیروانشان به طور مساوی با یکدیگر مطابقت داشته باشند ، اما تأثیرگذار با تعامل بالاتر پتانسیل بیشتری برای درآمد در هر پست دارد ، زیرا تعامل منجر به تبدیل می شود.
2. نوع محتوا

در ایستم اینستاگرام ، تمام مطالب به طور یکسان ساخته نمی شوند.

برخی از محتوا سطح درگیری بالاتری را جذب می کند ، به این معنی که کاربران احتمالاً با آن تعامل دارند. چندین نوع محتوا وجود دارد که می توان آنها را به اشتراک گذاشت ، از جمله عکس ، فیلم و داستان.

از این میان ، فیلم ها بیشترین جذابیت را دارند ، زیرا احتمال می رود کاربران آن را طولانی تر تماشا کنند و با برداشت از نام تجاری یا ماهیت محتوا فاصله بگیرند. عکس ها اکثر مطالب اینستاگرام هستند ، در حالی که داستان ها به شما امکان می دهند فیلم یا عکس را به اشتراک بگذارید. با این حال ، داستان ها دائمی نیستند ، در حالی که پست ها باید به صورت دستی حذف شوند.

اگر یک مارک به دنبال این بود که یک کاربر محتوای خود را به اشتراک بگذارد ، ارسال با بالاترین درآمد بالقوه از این فیلم ، ویدئو خواهد بود ، زیرا بیشترین توجه را به خود جلب می کند.
3. طول کمپین

سومین عاملی که بر درآمد احتمالی یک پست اینستاگرامی تأثیر می گذارد ، مدت زمان فعالیت مشخص شده است. وقتی تأثیرگذار ارسال می کنند ، آنها تمایل به حذف پست هر زمان بین هفته و یک ماه پس از آن دارند. اینفلوئنسرها ترجیح می دهند بیشتر منابع خود را از پست های حمایت شده با مارک تهیه نکنند ، زیرا این امر به عنوان ناخوشایند است.

برخی از پست های پرداخت شده توسط شرکت ها برای یک روز ماندگاری دارند ، در حالی که برخی دیگر به مدت یک هفته باقی می مانند. اگر پستی طولانی تر شود ، احتمال مشاهده کاربران بیشتر است. با این حال ، اگر پس از مدت کوتاهی پس از آن حذف شود ، احتمال دیدن توسط بسیاری از کاربران را ندارد ، و اثر آن را محدود می کند.
قیمت نهایی

با در نظر گرفتن همه این عوامل (اندازه مخاطب ، نوع ارسال ، طول مدت کمپین) ، می توان تخمین نسبتاً قابل توجهی را برای پتانسیل درآمدی یک پست اینستاگرام به دست آورد. با این حال ، بسته به فعالیت ، برخی از این عوامل وزن بیشتری (یا کمتر) دارند. فاکتورهای دیگری نیز باید در نظر گرفته شود از جمله آرایش جمعیتی مخاطب ، حساسیت در پست و غیره.

روز موعود ، ,پست ,یک ,ها ,دارند ,اینستاگرام ,می کند ,، زیرا ,یک پست ,را به ,در حالی ,دنبال کننده دارندمنبع

از ماشین حساب سود اینستاگرام ما استفاده کنید!

آنچه تعیین می کند ارزش یک پست چیست

ماشین حساب سود سودمند اینستاگرام

بازاریابی وابسته

پست های حمایت شده

رشد حساب کاربری اینستاگرام خود [ژنراتور رایگان اینستاگرام هشتگ]

میکرو آنفلوآنزا در مقابل ماشین حساب نامزدی نامزد

مشخصات

آخرین جستجو ها

آژانس مسافرتی قصران گشت گروهای واتس اپ بلوط سوخته خرید فیلترشنی ارزان یکم بیشتر بمون سایت تفریحی تاپ ترانه wikichejoor تضمین بار تهران تکنولوژی مجازی سازی sullivanhtyzn337 Webbplats